MY CREW

Halaman

mari2 story cite terbaru....

dah bnyk cerita2 di Malaysia yg wt psal cita2 hantu nieyh...
n ada 1 cita yg agak xphm mksd cita dya...
aku pn pelik.. dah la x phm jln story dya,..
aduh2....
cita nieyh adalah cita DM...
dimanakah hantunya....??
apakah yg dimaksudkan dengan DM...??
pelik2... aku tgk cita nieyh mlm new year...
ending dya....??
gila2.... x logik lgsg.... 
lau mna2 yg dah tgk cita nieyh komen2 cket ea...
hehe... kot2 la aku sowg jer yg xphm cite nieyh...
tp aku ngn kwn2 aku suma sependapat dgn aku....
spt dlm galaxy tv9 td aku nengok yg pengarah dye story psal cite nieyh 
mmbuatkn aku nk story cket kt kengkawan aku niey...
cita xsegempak apa yg diperkatakan...n lg 1...
pelakon dye perhh... keras gile berlakon...
mcm xpandai berlakon lgsg... hit back ea.... -SN

p/s : pihak industy, jgn sue me ea... hehe... juz my pendapat jer....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...